måndag 25 april 2011

går det framåt, eller?

Njae, jag vet inte riktigt... det är väl den berömda förvirringen.. Påsken har förflutit hemma i barndomshemmet och jag hade nog en plan att jag skulle komma på strålande ideer där.. Jag klurade på mågna saker, men nu spretar ideerna åt olika håll istället och det känns rörigt. Under påsken ordnade jag lite armbytningstävlig mellan släktens systrar och fotade. Lite som experiment för att se hur syskonen betedde sig i tävlingssituation.. Det var skoj, men lite allvar tyckte jag att jag kunde skymta bakom skojet. Bilder kommer snarast.. Nåväl.. nu skall jag gå på lite secondhand affärer och köpa på mig material i form av gamla spel.. hoppas att det klarnar.. På gensyn!

Inventerade spelsortimentet i barndomshemmet. På kartongerna ser det ut som om det är ganska skoj att spela spel..



Jag funderar på att göra en gestaltning som inkluderar nån av de här festliga familjerna...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar